top of page

Algemene voorwaarden

ONLINE WINKEL
Dit zijn onze algemene voorwaarden. Deze zijn, samen met de verwijzingen die ze bevatten, van toepassing op elke overeenkomst die wij, Morjoy, met jou sluiten. Mocht je vragen hebben, aarzel dan niet met ons contact te zoeken via info@morjoy.nl of per post: Morjoy Vechtstraat 72-2, 1079JL Amsterdam. Je kan ons ook bereiken op ons telefoonnummer 06-21498162 op facebook kan je ons vinden onder: morjoy en op instagram vind je ons op: morjoy_tuktuk. Wij hebben het recht deze algemene voorwaarden te wijzigen. Je stemt ermee in dat steeds de laatste versie van deze algemene voorwaarden op onze overeenkomst van toepassing zal zijn.

​

ARTIKEL 1 - PRODUCTEN

Wij verkopen huisgemaakte limonades en gebak.

​

ARTIKEL 2 - BETALINGEN

Aanbiedingen door en prijzen van Morjoy zijn vrijblijvend. Morjoy accepteert geen aansprakelijkheid voor zet- of drukfouten. Morjoy behoudt het recht om wijzigingen in kostprijzen, valutakoersen of (wettelijke) voorschriften per direct door te berekenen. De (totale) prijs van de producten staat in onze webshop aangegeven. De verzendkosten komen voor jouw rekening.

​

ARTIKEL 3 – BESTELLINGEN

Door het plaatsen van een bestelling per telefoon, post, fax, E-mail, Internet is de overeenkomst een feit. Morjoy behoudt het recht om bestellingen zonder opgave van reden te weigeren, dan wel voorwaarden daaraan te verbinden.

​

ARTIKEL 4 - LEVERINGEN

Wij leveren je product af op het adres dat je bij de bestelling hebt opgegeven. Je kunt je adres niet meer wijzigen als wij het pakket al hebben verzonden. PostNL verzorgt de distributie van de huisgemaakte limonades. Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Als de bestelling vertraagd is, stellen wij je hiervan schriftelijk op de hoogte. We garanderen dat je de bestelling uiterlijk 30 dagen na bevestiging van je bestelling zal ontvangen. Lukt dit onverhoopt niet, dan kun je ons verzoeken om (a) het bedrag dat je voor het product betaald hebt, meteen terug te storten, of (b) een vervangend product (van gelijke waarde) te sturen. Het gebak bezorgen wij zelf in een beperkt gebied (Aalsmeer, Abcoude, Amsterdam, Amstelveen, Kudelstaart, Ouderkerk aan de Amstel en Uithoorn). De klant dient wel te zorgen dat er iemand aanwezig is, om de bestelling in ontvangst te nemen. 

Morjoy zal steeds streven naar snelle levering van het bestelde. Opgegeven levertijden zijn echter slechts indicatief. Overschrijding van enige leveringstermijn geeft de klant geen recht op schadevergoeding en evenmin het recht de bedoelde overeenkomst te ontbinden.

​

ARTIKEL 5 - RETOUR

Je mag het product altijd binnen 14 dagen, nadat je het hebt ontvangen, terugsturen . Dit kan je doen of door een e-mail te sturen naar info@morjoy.nl. Nadat je van ons een bevestiging hebt ontvangen, moet je het product binnen 14 dagen opsturen. Als wij het product hebben ontvangen, storten wij binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag terug. De kosten voor de retourzending komen voor jouw rekening. Tijdens de termijn die je hebt om te bedenken of je het product wilt behouden, moet je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Je mag het product alleen uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te bepalen of je het product wilt houden.

​

ARTIKEL 6 - AANSPRAKELIJKHEID

Wij zijn niet aansprakelijk voor de schade die veroorzaakt is door gebruik van een product. Dit geldt niet als die schade is ontstaan door onze opzet, grove nalatigheid of bewuste roekeloosheid. Je recht op schadevergoeding zal in ieder geval maximaal het bedrag zijn van het bestelde en betaalde product.

​

ARTIKEL 7 - INTELLECTUELE EIGENDOMSRECHTEN

Alle intellectuele eigendomsrechten (zoals: auteursrechten, beeldmerken, woordmerken) op onze teksten, foto's, beelden en andere materialen, zijn ons eigendom (of hebben wij in beheer met toestemming van de rechthebbende). Jouw gebruik mag hier geen inbreuk op maken.

​

ARTIKEL 8 - KLACHTENREGELING

Als je een klacht hebt over de uitvoering van de overeenkomst, horen wij dat graag. Stuur je klacht dan zo snel mogelijk (en zo volledig mogelijk omschreven) naar info@morjoy.nl. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk afhandelen, uiterlijk binnen zeven dagen nadat we jouw klacht hebben ontvangen. Als het langer duurt om de klacht af te wikkelen, ontvang je binnen vijf dagen een bevestiging van je klacht en laten we weten wanneer we een inhoudelijk antwoord verwachten. Als we de klacht niet onderling kunnen oplossen, ontstaat er een geschil dat valt onder de geschillenregeling.

​

ARTIKEL 9 - GESCHILLENREGELING

Op deze algemene voorwaarden en de overeenkomsten die wij met jou sluiten, is het Nederlands recht van toepassing. In het geval van een geschil is de rechter te Amsterdam bevoegd.

 

 //

 

EVENEMENTEN

Op alle door ons aangegane overeenkomsten zijn de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) van toepassing. Deze kunt je hier vinden. De UVH zijn bindend voor iedereen die van onze diensten gebruik maakt.

 

The Uniform Conditions Horeca (UVH) apply to all ouragreements. You can find these here. The UVH are binding on anyone who uses our services.

bottom of page